Latmask

Har legat på latsidan nu både igår och idag när det gäller att gå till skolan. Men nu är det bara fem veckor kvar till jullovet :)
Skolarbetet däremot har jag varit flitig som faan! Igår medan vi hade främmande så hann jag plugga lite till Fysikprovet, skriva färdigt matte-inlämningen, göra färdigt brevet om hinduismen och så sammanfattade jag lite fakta till friskvårdsarbetet.
Nu fram till v.48 är det svenska nationella muntligt, matteprov, kemiprov, etologiredovisning, massage; praktiskt prov och redovisning av livscykelanalysen. Det skrev jag mest ner för att komma ihåg det själv..

Gjorde fysikprovet idag, vilket jag inte tror gick alldeles för bra.. Men nu är det bortgjort i alla fall, härliga liv ;) Haha

Nu är det helg igen, vilket inte alls är ovälkommet :] Funderar var man ska hålla till de här dagarna. Antingen blir det byn eller så stannar man i kullen.
Visst är jag sugen på att fara till byn och träffa "de annars oträffbara" men jag vet inte.. Mor blir så jobbig om jag tillträder huset ensam.

Nåväl, jag får komma på någon liten lösning. Har ju ändå inte något speciellt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback