Måndag kväll, kul och bra tralala?

Sitter och leker sarkastiske Assar här hemma lite för mig själv. Nä egentligen är det väl inte meningen.. Det är bara det att nackvärken börjar göra sig rejält påmind igen och det finns inte mkt annat att göra än läxor och städning. Hojjaaa!
Tror jag ska gå och kika lite Simpsons + 2½ men och hoppas att nacken blir lite snällare.

Imorgon börjar jag kl 7 på morgonen, men jobb är jobb =) Alltid fint med lite extra pengar att skramla med. OCH så slipper man den hemska skoldagen.
Förövrigt så slutar jag kl 11 både onsdag och torsdag så min fortsatta skolvecka kommer nog ändå inte kännas alltför tung :) Dock har jag det hemska, fruktade kemiprovet att göra på fredag.
Nåååväl, som jag brukar säga.. Lev idag och gör dina läxor sen?.. :) Det lät väl bra, eller?
-
Omplanering efter omplanering har skett så nu börjar jag bli nöjd. Sovmorgon en stund extra och nödfallsskjuts ifall det behövs, haha. Kan det bli bättre, så säg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback