Tobias Martinsson

Jag älskar dig! Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Du är en av de få personer som kan få mig att känna mig trygg i mig själv och trivas med att vara den jag är. Du är underbar.
Jag ligger i min säng med Laptopen i knät och tänker på dig. (Och är bakis). Jag saknar dig något enormt, och fast jag just legat och pratat i telefon med dig så vill jag bara lyfta luren, slå numret och få höra din röst.
Åtminstone för en stund.
Imorgon kommer du, och även fast jag träffade dig imorse så känns det som att du har varit borta i flera dagar. Det märks när du inte är här. Ingenting känns meningsfullt när du är borta.
Ligger och försöker hålla mig vaken så länge jag kan, i hopp om att tiden ska gå fortare, (under tiden jag sover). Men inte ens när man sover går tiden fort nog, när du är borta. 
Du, du, du.. Jag vet inte vad jag ska skriva. Får inte alls ur mig det jag vill ha sagt. Men imorgon när du kommer ska jag överösa dig med ett och annat som jag går och tänker på nu, som för övrigt är ett enda virrvarr i skallen.

image135
-
Har precis suttit av lite tid i telefon med den bästa killen som finns. Kan knappt bärga mig tills jag får prata med dig igen :)

Ju bättre en människa är, desto mindre vet den om det.

Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Stackars Sara

Synd att du inte visste att han skulle ända ditt liv här på jorden mindre än 1 år efter detta inlägg..... så du hade kunnat undvika honom... Vila i Frid Sara

2008-11-04 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback