Bloggelibloggbloggffff =)

Jajjemensan, nu är det helg igen. Tralalatjoppidiiioooooo. Har gjort bort gårdagens otroooligt hemska religionsprov........................... HIHI :D

Nu är det ett gäng teori som gäller, och ska även skaffa en hel del kunskaper om björnmossans livscykel hade jag tänkt. Yiess, tidsfördriv så det räcker och blir över, har jag :)
Som om det skulle vara något potisivt?

Nåväl.. Denna fredag har jag hittills bara fluuuutit igenom. Hade någon slags sovmorgon också pga sjuk lärare så vi jobbade in den enda lektionen vi hade, jag och Julia. Vi satt utanför IP och jobbade matte och såg ut som ett par gamla seriöst vettiga universitetare med varsin kaffekopp i handen. Åldersnoja?
Nej, först efter 25 =) Synd för dig Roger :]
Innan vi tog lunch gick vi och skrev ut varsin (tre) ångerblanketter för en del avbeställningar som måste göras. Efter mycket möda och ännu mer arbete lyckades vi till slut ta oss till maten med komplett utrustning :P
Nu är det helg och jag njuter för fulla muggar.
Sitter i kullen och väntar på att far ska komma hit med min biiiil, jajjemen, har ju blivit bilägare i onsdags. Det känns finemang =) Nu är det bara körkortet som fattas.. Snart är det i alla fall dags för teoriprov och nästa vecka blir det nog inskrivning på körskolan för NU SKA JAG BÖRJA KÖRA BIIIIIL, hihi.
Min cooola silvriga Mazda 323, helt annat!

Have a heart. Klicka gärna på den här länken. Titta och inse.. Bli berörd. Eller nåt. Titta i alla fall. . .
http://www.stylesearch.se/redirect.aspx?type=f_url&url=http%3a%2f%2fvids.myspace.com%2findex.cfm%3ffuseaction%3dvids.individual%26videoid%3d2032772310

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, jag kollade i 5 sek., sen vart de för jobbigt.. :( va hemskt.!

2007-10-06 @ 11:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback