Flitig, trött och vimsig

Har bläddrat mig igenom 50 sidor i teoriboken + några sidor i biologin idag. Sitter och pausar litegrann innan jag fortsätter med mina vettigheter.
For och övningskörde tidigare, och parkeringen gick inte alls så dåligt. Rispade inte en enda bil ;)
Nu är det på tiden att jag går och skriver in mig på körskolan. Har provet nästa vecka och har hört att testen på körskolan är fina att förbereda sig med, så man får väl helt enkelt masa sig dit någon dag i veckan. Jag ska inte kugga, jag ska inte kugga, jag ska inte kugga. 
Jajjemensan..

Sitter i kullen nuförtiden just och är alldeles alldeles ensam. Det är sådan här tid man borde utnyttja till plugg, eller hur var det? Äsch, lite paus måste man ha.
Känner mig dock inte inspirerad alls att plugga för jag tror inte jag kommer hinna med allting nu innan lovet. Har ett gäng prov, inlämningsuppgifter och läxor som jag måste få gjort, men det finns en hel del som säger emot det.. Tidsbrist bl a. Har bara ångest hela tiden när jag tänker på skolan och allt som hör till. Stressen och vimlet av grejer i hjärnan bara svämmar över. Jag vet inte alls vars jag ska ta vägen :P Det känns som att jag är malplacerad överallt just nu.
Nåväl, nu tar jag mig i kragen och läser några sidor teori innan.. Jag fortsätter att skriva här? Haha, det återstår att se. Kanske jag inte lyckas hålla mig vaken tills dess att jag..?

Nä nu draaaar jag härifrån, tjingtjonglångkalsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback