Glöm inte bort att du är värdelös

Ditt jäävla sviin.

Ja det är ju det jag säger.. Kan det bli värre?
Sitter och tröstäter några chippssmulor och nu ska även den sista chokladbiten gå sitt öde till mötes.
Nu=Slut

Jag som hade planerat att vara i skolan hela den sista veckan nu innan lovet, men vad hjälper det när man inte fattar någonting? Idag tog jag mig inte alls till skolan. Lyckades på något underligt vis missa alla bussar, så det blev att jag steg upp vid ett istället.
Vad gjorde jag då? Ingenting.
Vad gör jag nu? Om möjligt änu mindre.
Det känns som att jag sitter och väntar på något. Har bara inte lyckats lista ut vad ännu. Säkert på en ny skoldag, för det är väl inget annat som händer innan det?
Jaaa, att få gå och sova iofs..
Fast vid närmare eftertanke; Är det verkligen skolan jag väntar på? Jag går ju inte ens dit.

Nåväl, får vänta och se. Kanske är det en dammsugarförsäljare som är sugen på kaffe, som dyker upp i slutet. Vad jag längtar, kan knappt bärga mig ;) 
Vadå, inte är jag sarkastisk.

Jaa, kanske man skulle ta itu med någonting vettigt nu. Som att.. Äsch, jag kan ju fundera medans jag håller på med.. det får jag också ta reda på.
Känner mig på ett knepigt sarkastiskt humör idag, med lite inslag av ilskaaa. Nä, det är jag inte heller. Besviken är nog ett mer passande ord.
Oj, så dum jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback