Philitolli =)

image132
Mazdan :]

Nomy - Cocain,
yeeah det strömmar fint från högtalaren. Har fixat i ordning min ångerblankett så den ska jag springa och posta om en stund.
Har spelat en omgång BITCH (på Blip) och jovisst, det fungerade bra som tidsfördriv =)

Varit i skolan till elva-tiden idag. Carola var schysst på Fysiken så vi fick sticka och käka innan bussen gick. Kom till Kullen vid halv tolv och där blev det bara mys med TVn på några timmar.
Vid kl 15 kom farsan och hämtade mig. Han hade bytt däck på min bil :) Så fick jag övningsköra en stund och sen stack vi iväg till byn.
Väl här har jag suttit och nötat vid datorn, spelat lite, vilat en del och käkat massa massa mat. Det där pluggandet skulle jag också behöva ta itu med. Tacka vet jag lovet som nalkas snart. Men innan dess; Biologi- , Miljökunskap- , Massage- och Teoriprov. Inlämningsuppgift i matten är det också tal om. 
Hur ska jag hinna med? Har ju lyckats konstatera att jag redan har allvarlig hjärn-pajj. Skallen fungerar inte alls som den ska. Idag innan jag sprang till bussen höll jag på att ta med mig mackan istället för mobilen. Nånå, det är inte lätt att vara stressad i denna värld ;)

Nu plockar jag fram en läxa eller två som jag ska göra bort innan jag ska och köra bil igen. Träna parkering, läskigt :] Hoppas bilen är lika hel efteråt :P

Nu=Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback