Plugg, plugg, plugg, var är inspirationen?

Jag skulle behöva ett gäng med motivation och en hel del inspiration för att ens TA I religionsböckerna. Hojja, jag är verkligen leds på kristendomen just nu. Inte för att jag någon gång har varit speciellt intresserad, men nu säger det verkligen stopp.
Sitter ensam här i kullen nu. Gubben är och jobbar och jag försöker få ett och annat vettigt gjort, vilket dessvärre inte har fungerat något vidare hittills.

Nä, kanske man skulle lägga sig i sängen, plugga och hoppas att man orkar hålla ögonen öppna (åtminstone fem minuter).
Senare = Teoriplugg
Nu = Det här är vårt kvarter, die motherfucker die =) Typ? Jag vet inte alls..

Farsan har hittat en biljävel åt mig, hoppas att bilssnubben har ringt honom så att vi får fara och kika. Är ett gäng nyfiken på den =) Hihi

Nu stack jag WROOOOOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback