Ska du, så gör det!

Namn: Sara Sofie Caroline Oskarsson
Födelsedag: 28 Augusti
Ögonfärg: blå/gul
Hårfärg: hmmm.. Guldblond? Har jag hört
Längd:  168 cm
Högerhänt/vänsterhänt: Vänsterhänt
Värsta ovanor: Har alldeles för många
Stjärntecken: Jungfru
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Nej

Rädslor: Döden, eller inte själva att dö utan att den rycker så många nära, så fort.
Mål för året: Ta studenten och fortfarande vara vid liv =P
Det första du tänker på när du vaknar: Har vi någon vettig lektion som jag absolut måste hinna till?
När går du & lägger dig: Nu var den här dagen också över..
Mest saknade minnet: Finns massor
Antal killar du kysst: Det är oväsentligt
Antal tjejer du kysst: Ingen tror jag väl.
Antal syskon: En storebror, en storasyster
Antal piercings: Tre st, i öronen
Antal tatueringar: Har inte hunnit med någon sådan ännu.


FRAMTIDEN

Namn på barn:
 Det har jag inte börjat fundera på ännu. Tar det när det börjar bli aktuellt.
Drömjobbet: Det har jag inte kommit på ännu.


FAVORIT

Mat:
Det finns så mycket jag tycker ooom =)
Sport: promenader mestadels. Gym ibland.
Djur: Dammråttorna kommer och försvinner. Annat är det väl inte.
Glass: Tål inte. Brukar inte äta glass så ofta.
Godis: Choklad
Låt: Lyssnar på allt möjligt. Olika från dag till dag ungefär, haha.
Årstid: Sommar, höst, vinter, vår

HAR DU NÅNSIN

Varit kär:
 Yess, nu mer än någonsin.
Blivit dissad: Jajjemen
Rymt hemifrån: Nä, inte sådär på riktigt
Skolkat: För många gånger
Gråtit i skolan:  Det.. vet jag inte.
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Jo, litegrann ;)
Varit otrogen: Nejnej
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Jo, och det finns alldeles för mycket av de händelserna .
Sett en död människa: Nej
Druckit alkohol: Ja.
Använt droger: Nääe
Ätit sushi: Jo, och det var något jag inte alls tyckte särskilt bra om.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade:
Min gubbe
Du pratade i telefon med: Miiia
Du msnade med: Elin, tror jag nog
Du kramade: Tobias
Du skällde på: Jag vet inte.. Det var nog den snälla söta mamsen


SENAST DU

Skrattade:
Idag, skrattar varje dag.
Grät: Någon dag sedan
Filmen du såg: European Gigolo
Tuggade tuggummi: Idag


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Druckit alkohol:
 Jaa
Rökt: Jag röker inte
Shoppat: Yess
Skejtat: Näpp
Bakat: Inte den senaste månaden, nej.
Motionerat: Jaaa litegrann.. Men det har inte blivit mycket sånt sedan knät hoppade ur led.
Solat: Inte på ett tag.


The last goodnight - Pictures of you, skön låt som jag just råkade hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback