Världens värsta torsdag

Är så arg, ledsen och besviken på mig själv nu.
Den här dagen har inte alls varit något att hurra för.. Hela veckan har varit åt skogen. Usch, orkar inte med mer skolgrejer och andra stressmoment för tillfället (fast det gör man väl aldrig egentligen?).
Det började i måndags. Var på en lektion under hela dagen.
Tisdag - samma sak.
Onsdag - även där inträffade samma grej.
Torsdag (idag) - var inte i skolan överhuvudtaget. Tänkte att jag måste ha de sista timmarna till att plugga till teoriprovet som jag har skrivit idag, som jag kuggade på.
Ditt resultat: 51
Kravgräns: 52
Max poäng: 65
jippiyaaho, eller så inte.

Har skjutit upp andra prov för att jag planerade att klara teoriprovet ,vilket jag inte gjorde. Så två prov och en inlämningsuppgift har jag framför mig nästa vecka.
Har även bokat tid för nytt teoriprov - som jag för övrigt inte vet om jag har råd med. Ska betala massa körlektioner och diverse annat livsnödvändigt, samtidigt som jag försöker spara pengar på något underligt vis. Har kommit fram till att man inte kan leva samtidigt som man sparar pengar.

Det här satanas helvettis jädra tangentbordet står också högt uppe på min hat-lista. Mellanslagstangenten har nämligen lossnat så jag sitter och trycker på en gummiknapp om är ungefär 1 mm i diameter och som har tappat fästet från.. ja helt enkelt från stället den har suttit fast.
Från och med nu ska jag se till att sköta skolan - åtminstone fram till lovet. förhoppningsvis blir det lättare sen.

Man måste få gnälla ibland. Det kanske har blivit en hel del, med alldeles för täta mellanrum, men jag tycker att jag har skäl för det =P

Ikväll ska det dock bli andra bullar. Ska och klippa mig och sen blir det lite film-mys med ett gäng godis ochannat fika. Inte något mer pluggande för mig idag! Fuckoffalltjävlapluggande!

Kommentarer
Postat av: Julia

Om det nu är till ngn tröst så kan jag säga att jag vet PRECIS hur du känner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback