Aktivt tänkande

Hur ska man få ihop pengar (till exempelvis projektarbete) om man har tänkt starta från noll? Det är en fråga vi funderar febrilt på.
Eftersom det är tänkt att vi ska sticka iväg till Stockholm om en månad så bör vi komma igång snarast, haha. Om inte annat får vi lägga ut egna pengar i början, och sedan när vi kommer hem börja försöka få ihop till en liten ekonomi.

Sedan igår har jag avverkat 100 sidor i teoriboken. 2/3 kvar, borde hinna läsa igenom den innan det är dags för att göra prov =)
Anledningen till min plötsliga teori-läsning är pga allt annat besvär vi får från skolan.
Helgen (åtminstone morgondags-eftermiddagen) kommer bestå av fysik- och teoriplugg. Innan dess är det gymmet + promenad från skolan till Gällivare som gäller.
När vi, förhoppningsvis, lyckats göra bort all den där fysiken ska vi mysa till rullen European Gigolo och sedan bege oss iväg till en välförtjänt grillbuffé =]

Nästa fredag är det dags för Religionsprov
V.40 Miljökunskapsprov
V.41 Biologiprov
V.43 Teoretiskt massageprov

Jippiiii, jag kommer verkligen ha kul de närmsta veckorna. Nämen, lite fritid är det väl faktiskt tänkt att man ska lägga ner på skolan. Tur att det inte är mer (peppar, peppar).

Snart har även denna dag nått sitt slut och imorgon, just ja då måste jag lämna in min labbrapport. Bara jag kommer ihåg att skriva in alla mätvärden och grejer, för det är det enda jag har kvar. Hoppas jag =P
Men saken jag tänkte komma fram till är att imorgon är det fredag, vilket innebär, ja vafan, alla vet vad fredagar innebär. Sitta inomhus hela kvällen med den enorma fysikboken och se så glad ut man kan ;P
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback