Flitig som en oxe!

Nu har jag skrivit lite på labbrapporten. Varför jag inte blev färdig med den var på grund av vissa oklarheter i beräkningarna. Tar med den till skolan imorgon och gör bort resten då.
Har läst lite i kemiboken i hopp om att bli klokare. Kanske en milliprocent smartare blev jag, yiess ;) haha, helt värdelöst. Varför ska jag kunna lösa redoxformler och hålla reda på alla oxidations- och reduktionstal? Jag har väl viktigare saker att lära mig, enligt min mening.
Provade i alla fall och lösa ett litet tal, men beslöt mig för att även där vänta till nästa kemilektion innan jag börjar tjorva. Så jobbigt om man tror att man kan det och så lär man sig fel från början. Så nu anser jag att jag har pluggat färdigt för i helg :)
Nästa vecka (imorgon och framåt) blir det att försöka komma på något projektarbete, jobba matte och göra "de lockande hemuppgifterna i fysik".
Förresten så knastrar det i mitt huvve när jag tuggar toy. Tecken på något bra? Kanske håller på att utvecklas till något.. klipskare? ;)

Haha, nä måste gå och vila nacken en stund.. IGEN! Tillsammans med teoriboken. Nu ska jag sätta igång på riktigt =)
Har bokat tid för en massage ikväll, vilket jag kanske redan har berättat?
Jaja, förhoppningsvis blir det att övningsköra idag med far litegrann.
Vad har hänt? Varifrån kommer all denna inspiration? Nu gäller det bara att inte tappa bort den igen =)

Nomy - Cocain, fint shiit.

Idag är den internationella dagen för skydd av ozonskiktet. Allmänbildad? Nää, råkade kika i almanackan ;]


SaknarDigTobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback