Flitiga veckor..

Ja såna har man ju ibland, i många olika kategorier. Exempelvis träningen kan hållas igång alldeles suveränt bra nån vecka, innan man drabbas av någon "sjukdom" eller krämpor så att man helt tappar den där motivationen att röra på sig.
Tv-tittande och soffliggande är andra exempel som hör till temat "flitiga veckor". Jag är även en väldigt erfaren fikare.
 Pluggandet kan också fungera riktigt bra sådär i "perioder". Tror jag är inne i en sådan period nu. Litegrann. Fast det syns inte på utsidan ;)

Sitter och lyssnar på musik nu och väntar på något tror jag. Men det är inget speciellt. Inväntar bara rätt tillfälle.
Tror jag ska ta en power nap nu innan jag sätter igång med att lära mig muskler på latin och de olika massagesätten som vi har gått igenom. Kemin måste jag också ta itu med, vilket dock inte känns alltför lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback