Förändringar på gång

Inspirationen flödar som aldrig någonsin. Fingarnarna vill bara skriva av sig, allt på en gång! Det kommer bli en enda röra av alltihopa :]
Ska börja med att skriva att jag har blivit helt tokigt inne på tanken att tatuera mig. Jag har ju faktiskt fyllt 18!
Brorsan ska rita upp en tatuering åt mig, varefter vi ska fixa den på armen med spritpenna så man får se hur det känns =) Sitter och kollar lite olika sorter nu på nätet, ifall man skulle hitta någon som är ännu mer perfekt än den jag funderar på i nuläget :) Sen får nog han fixa om den lite, så att jag har något som.. bara jag själv har så att säga. Man vill ju ha något som ingen annan har :)
För en kvart sedan hade jag inte alls någon lust att skriva ett ord i bloggen, men nu efter att farsan lurat i mig lite kaffe med dopp så blev inställningen helt annan!

Matten hann jag färdigt med i skolan, vilket innebär att jag slapp ta hem den och trixa och tjorva med den här :)
En annan härlig grej är att morsan inte har kommit hem ännu, yeehaw! Det blir inget liv i luckan ännu på en stund.
Gymmet är en annan sak som jag också så flitigt har hunnit med idag :D
Morgondagen bjuder på sovmorgon hur länge jag vill eftersom att vi hade turen att få vara lediga imorgon. Så istället för att börja dagen med en jättelååång kemi-timme ska jag passa på att sova en rejäl stund =)
Skolmaten var förresten inte heller så illa. Inledde veckan med friterad, gummikyckling enligt mig och Julia, med ris och sötsursås och massa vårrullar.
Slutade cirkus en och en halv timme tidigare idag eftersom att våran lärare är sjuk (oj så synd;).
Morgonen inleddes förövrigt med massage - vilket heller aldrig är fel.

För att sammanfatta inlägget och dra några slutsatser;
Det har varit en förjävla otroligt ovanligt bra dag för att vara en måndag.

Vad mer?
Morgondagen kommer förmodligen bli ännu bättre med tanke på att man inte behöver ägna en millisekunds tankeverksamhet åt skolan + att Julia fyller år så jag ska på kalas =)
Förhoppningsvis är vädret inte alltför dåligt så att jag kan ta mig ut på en springtur under förmiddagen. Det återstår att hoppas och se.
Ikväll blir det troligtvis också lite konditionsträning om vädret håller. Annars får jag väl trösta mig med att jag faktiskt redan har tränat idag =)


Nu ska jag fortsätta att leta efter den ultimata tatueringen, ciao!


image130
Kanske ett mumintroll? ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback