Heelt slut!

Imorse var jag inte det minsta motiverad att sticka till skolan eftersom att jag visste att jag inte skulle ta mig därifrån innan kl var 16:15.
Matten tog slut rätt så fort, varefter vi begav oss mot Religionen. Efter att vi hade pratat en del med Berit så släppte hon hem oss redan kvart i elva,  yiess!
Jag och Jullan satte av och nästan till Kyrkogården (Malmberget) kom vi innan vi vände tillbaka mot gymmet igen. Gymmade cirkus en timma.
Satt och funderade en stund ifall att jag skulle ta itu med körkortsteorin medan jag väntade på skjuts, men bestämde mig istället för att gå mot Kullen i väntan på att liften skulle dyka upp. Hann till berget innan den vrålcoola Volvon stannade intill vägkanten.
Jag satte mig i bilen och kom på massa sjuka idéer. 
Vid Odlingsgränsen blev jag avsläppt för att jogga hem. Det är nog närmare 8,5 km skulle jag tro. En timme senare var jag hemma. Joggade faktiskt hela vägen - förutom då när jag skakade lös benen ibland, för då kunde jag inte springa samtidigt. DOOH =]

Kom hem och var dödstrött. Satt igång plattan och slänge på en kastrull med nudlar. Började stretcha och när maten var klar så åt jag (NÄHÄ?!).
Hoppade in i duschen strax efteråt, sen slocknade jag en och en halv timma.
När jag vaknade åt jag lite köttsoppa och pappsen hade gjort en jättemumsigt fin och god fruktsallad till oss. Fortfarande någon som tycker om mig i den här "familjen" =)
Morsan har jag fortfarande inte pratat med sedan i tisdags. Tror inte att jag har sett henne heller för hon sitter bara instängd i vardagsrummet.
Nåväl, allting kan säkert inte funka som det ska samtidigt. Eller något.

Har skrivt det här förut, men jag saknar dig verkligen och vill att du ska komma hem. Nu har du i alla fall varit borta halva tiden så det känns lite lättare att räkna ner nu. Nu blir det bara färre och färre dagar och TJOPP så har det blivit nästa helg. Oj så jag längtar, hihi =)

Nu ska jag plocka fram teoriboken och plugga lite. Säkert kommer det inte att gå bra, för gårdagens pluggar-glädje försvann innan klockan slagit ny dag. Nåväl, det skadar ju aldrig att försöka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback