Hej och hå

Lyckades gå på en av alla mina tre lektioner idag. Och matten var jag inte ens på hela timmen. Tog lite sovmorgon från fysiken så måste släpa hem böckerna någon dag och jobba hemma, jippi, men vad gör man inte för kärleken? :) Har ju tid nu i tre veckors tid med sån där tråkig sysselsättning när han sticker på semester.
Matten gick fina fisken förresten.
Samhällskunskapen har jag inte alls nån aning om. Eftersom jag missade bussen sket jag både i lektionen och Berit helt och hållet. Brutalt skrivet ;P

Tracy Chapman - Crossroads är den musik som strömmar ur högtalarna just nu. Sitter här med kemiboken framplockad (har läst igenom anteckningarna om hur man balanserar formler). Längre än så har jag inte lyckats ta mig, och lär inte göra det heller.
Gubben stack inte och reste idag och glad är jag för det :) Är alltid trevligt med lite extra mys =) Får passa på innan det är för sent.

Har ni hört den den om björken?
Inte jag heller :)

Återkommer om jag kommer på något som är värt att skriva. . . . . . =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback