Ja, vad ska jag säga? =)

Beslöt mig för att ta en vilodag från skolan idag. Missade ändå inget viktigt, hoppas jag. Skolfotograferingen bryr jag mig inte om dess mer, ej heller kyrkobesöket. Det enda jag faktiskt "missade" var den superlånga biologitimmen.
Nåväl, det är ju inte hela världen.

Så vad har jag sysselsatt mig med istället? Somnade inte förrän efter kl två inatt någon gång, så det blev en extra lång sovmorgon. Vid halv tolv steg jag upp, åt frukost och efter det har jag i princip pluggat och spelat guitar hero resten av timmarna. Och suttit här en del av tiden förstås.. 
Nu känns det som att en joggingrunda inte skulle sitta helt åt fel håll, men inte riktigt ännu i såna fall. Måste sitta och överväga det en stund =)

Ikväll blir det att fräscha upp sig lite extra. Du kommer ju hem imorgon gubben =) Ska nog packa ner ett och annat klädesplagg också så jag har så jag klarar mig några dagar. Om jag inte är helt ute och cyklar så är det drygt (förhoppningsvis max) 27 timmar kvar innan du kliver in genom dörren igen. Jag hoppas verkligen att det inte ska dyka upp några hinder efter vägen så det blir för mycket förseningar och grejer. -För förseningar räknar jag med, men inte alltför stora vill jag hoppas på.
Ojojoj, så spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback