Jaaahjaaah

Få nu inte intrycket av mig att är någon slags... gaahgaahgaah. Det där inlägget (det näst sista) var inte alls lika allvarligt som det lät. På riktigt. Jag fick nog det bara att låta sådär verklighetstroget. Som Charles Dickens. Varför han blev så framgångsrik var pga hans verklighetsskrivande. Han skrev som det som var på riktigt. Folk liksom drooogs med. (Har haft ht -07s första allmänbildande svenskalektion idag).
Jag kanske också skulle testa på författarskapet? På sidan av mitt.. alldeles för händelserika liv? ;)

Äsch, det är bara slöseri på tänkande. Kan behöva sådant till annat. Typ till diskningen. Det där var inget vidare intelligent svar va? Tror inte jag ska göra högskoleprovet i år i alla fall.
Tro nu inte att jag faktiskt är så blond som jag ser ut på riktigt.
Jag ska gå och sova nu. Det här börjar bli för mycket. Sitter och framstår mig själv som dummare är tåget.  Dummare än tåget och fåret tillsammans. Skriver man sådär? Framstår mig själv? Äsch..
Förlåt mig själv. Kan bara inte hjälpa det.

God natt din blonda jäävel, typ :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Din blogg är ALLTID lika underhållande! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback