Jag ska aldrig mer..

..slarva med mina mjölkpiller. (Ja nån gång kanske) För nu sitter jag här med ont i magen + att den är svälld och det sprutar ut massa gulingar med lila luvor från öronen (mina öron!!!).
Varför får jag alltid sådan inspiration att skriva när jag sitter i byn? Det flyger alltid omkring massa skumma grejer i skallen som bara vill ut, ut, ut. Och ut kommer dem sorgligt nog.
Misstänker nästan att det har lite att göra med att jag oftast sätter mig här när det börjar bli nära sömnen, då man inte tänker med sina allra kvickaste hjärnceller.

Korvstroganoffen blev helgrym, yääh! och gardinupphängningen var inte alls lika hemsk som förväntat.

Skönt förresten att sitta vid datorn ibland. Det känns som att jag har tappat kontakten lite med min forna vän, så det är väl bara att se till att umgås ibland sådär. Inte för ofta men någon gång.
Fått tillbaka laptopen för någon dag sedan tror jag. Har inte varit hemma här på.. ett tag så jag är inte alltför uppdaterad om något alls som sker här för tillfället, så det blir att börja fylla datorn med massa onödigt skit och sega ner den nu igen, sådär som det alltid blir. Det kanske vill vara så? :)
Kvällens nästa uppgift blir nog dessvärre att inta sängen. Dock tråkigt att sova alldeles ensam :( Så jag sitter och drar på det lite extra, TYP? Ska upp före kl 6 så det börjar nästan vara på tiden att krypa till kojs.. tror jag. Försöker tänka lite vettigt med de sista inte alltför värdelösa hjärncellerna jag fortfarande jag går omkring och bär på.
Jag kommer aldrig orka stiga upp på morgonen. Får ta duschen i sömnen tror jag, och sen fortsätter jag på det spåret när vi intar bilen.
Luleå, here I come! ZzzzzzZzzzzzZzzZzzzZzzz

Nog vet jag att du är här och snokar.. Kom bara ihåg att passa dig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback