Jag som aldrig brukar ha huvudvärk..

..har åkt på en rejäl dos nu.
Var sugen på krogen tidigare idag, men eftersom huvudvärken aldrig släppte så blev utgången endast en ogenomförbar tanke. Borde kanske inte sitta framför datorn om jag inte vill förvärra "tillståndet".
Tror ju dock att skallevärken kommer från nacken. Känner att inte den heller mår vidare bra just för stunden.
Det som hjälper nu, tror jag, är vetekudden under nacken och ett stycke teoribok i handen.

Shiiises vilken rolig lördag :P Sarkasmen är på topp. Men jag klagar inte, det är faktiskt en dag utav de bättre. 
Imorgon gryr en ny dag, och jag med den. Säger vi.
Faktiskt så känns det inte alls hemskt att helgen snart är slut, snarare tvärtom, för jag vet ju vad som väntar där mitt i veckan. 
Tänk om jag hade en liten, liten apa ompa ompa fallerallera..
Nu är det inte alls länge kvar innan du är hemma. 10 av 15 dagar har gått, 2/3 av tiden har förflutit. Även om det inte kommer gå så fort som jag hoppas på så kommer det ändå gå framåt. 
Vill somna nu och vakna någon gång under torsdag kväll. Det skulle inte vara dumt =)

 Nåväl, nu ska jag skrämma iväg den där lilla japanen som är inne i min skalle och bankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback