Jag vet inte alls..

Sitter i kullen och funderar lite på vad det kan finnas att göra. Har otroligt nog lyckats sätta mig ner och ta itu med miljökunskapen när jag kom hem från skolan (typ nyss). Eller ja, jag gjorde det som jag inte lyckats komma mig för att skriva ner på lektionen (vadå, jag var tvungen att ta den tidigare bussen:)
Som sagt så vet jag inte alls vad det finns för någon sysselsättning som väntar på mig. Har spenderat en fem minuter med gitarren också i ett tappert försök med att fortsätta planera dagen. Trist bara när man inte har alla låtar i skallen så man bara kan sitta och plinka på utan några bekymmer. Nu så är hela registret genomspelat på bara någon minut. 75% av det jag spelar, vanligtvis, har jag på papper (eller datorn) i byyyyn.
Just det, dit ska jag också ta mig nu snart. Imorgon eventuellt blir dagen då jag på heltid flyttar tillbaka till Tjotti. I alla fall för någon veckas tid. Kanske det blir att åka dit redan ikväll, vilket jag inte tror men ingenting är omöjligt.

Tralalala, sitter och lyssnar på.. reggae-musik och inväntar fortfarande den rätta stunden att.. Ta tillfället i akt :P Eller något åt det hållet.

Ska på ett sätt bli skönt att fara till byn igen, och ta igen lite av den förlorade tiden därifrån. Har syskon jag måste besöka, datorer att "fixa och trixelibobbla" med, ett guitar hero och en vanlig akustisk gitarr att bemästra. Det finns även en hel del städning, ihopsökande av skolgrejer och andra ting, och ett gäng bybor att ta igen lite tid med. (Om nu inte alla har fullt upp med annat på annat håll).
Så var det något mer också jag tänkte klottra ner här.. Joooo, vänta nu. . . . . . . . .
Kommer säkert på det också i sinom tid :)

Schemat är fortfarande helt åt skogen förjävligt dumt - vi borde avliva "schemaläggarna" eller vad det nu är de kallar sig. Kurdrullar åt hela bunten!
Imorgon är den dagen jag HAR BESTÄMT MIG FÖR att komma igång med träningen igen. Vare sig jag vill, orkar, ids eller.. har lust. Det kan ju inte fortsätta på det här viset. Snart har jag förfallit helt och hållet.

Jädrans att man skulle vara en sån där utan någon fantasi eller briljanta idéer alls. Äventyrslusten finns, men är det tillräckligt för att få ut en folkskygg bybo från denna "mörka grotta"? ;) Nämen jag tycker om den här grottan. Hihi :)

Imorgon åker Snurre sprätt iväg och tänker inte komma hem förrän om flera, flera veckor. Vad ska jag ta mig till? Ugaah =) Äh, tre veckor går fort hoppas jag. . . Vem är det jag försöker övertyga? Det kommer att gå något så fördjävulsktsaktasåjagkommer...jagvetinteallsvadsomkommerhända:P
Just ja. Körkortet hade jag tänkt börja med nu. Köra lite, boka teoriprov, plugga lite, skriva in mig på körskolan (nej inte den här veckan) och försöka vara lite vettig nån gång ibland emellanåt.

Nu kom Mia med sin fisk-korv och nya kartong till mobiltelefonen (även en ny telefon) som jag är lite nyfiken på. Tjaråååpp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback