Jagvilltatueramig.nu

Efter skolan har jag inte gjort annat än att sitta på nätet och kolla vad för sorts tatuering jag kan tyckas tänka mig.
Många om och men senare hittade jag den perfekta, tror jag =)
Har ju varit inne en hel del på att tatuera in mitt namn någonstans på kroppen, men inte riktigt vetat hur jag vill ha det och på vilket ställe jag vill placera den. Tjoppade runt och kom fram till en sida med ambigram (ett ord eller logotyp, som bildar samma ord även om man vänder det upp och ner).
Klick! sa det bara och upp dök världens toppenidé. Jag vill ha ett ambigram med mitt namn, coolt!
Satt och sökte ett bra tag innan jag äntligen hittade något som jag fastnade för. Tror jag har förälskat mig en andra gång på kort tid :)
Nåväl, ska prova lite och se om jag trivs med den hängande och slängande - möjligtvis på utsidan av vristen, så kanske det blir den till slut. Är väldigt sugen nu, men imorgon gryr en ny dag.
Som sagt; Det återstår att se =)

Idag är det måndag, vilket innebär att det är den trevliga kvällen på 6an. Från kl 20.00-00.00 finns det massor av spännande tv-program att njuta av. Därefter byter man kanal (givetvis till 3an) där 2½ men och Simpsons avrundar kvällen.
Nu slänger jag mig framför TVn, tradelidej :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback