Kul fredag, bara en aning tidig

Fjäskade lite för Berit så man fick sluta 5½ timme tidigare idag (halv elva).
Jag och Julia gick och käkade fläskpannkaka, varefter vi tog en promenad (tre promenader) på närmare 1,5 mil. Knatade till henne där vi genast satte igång med fysiken.
Efter att vi gjort bort den lyckades vi ta oss igenom några sidor i teoriböckerna också.

Nöjda och glada efter dagens prestationer knallade vi till Nex, där vi åt grillbuffé och drack ett glas vin =]
När magarna var fullproppade gick vi tillbaka till Julia och kollade en grym film; European Gigolo. När den slutat var det dags för mig att åka hem, men jag erkänner att jag hade liiiitelite lust att fara på krogen ikväll. Men kanske att vi tar det nästa helg istället. Beror på om suget finns då.
Ett glas räckte gott och väl för mig ikväll, det blir man inte bakis av, haha :)

I brist på annat funderar jag på att gå och sova. Har nämligen planerat att läsa några sidor teori och drömma om morgondagens planerade övningskörning.

God natt och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback