Ny idé om projektarbete?

Julia; "Hade vi inte kunnat göra ett projektarbete om en fisk överlever i Coca cola" (light)
Spanade in flaskan med det brun-svarta innehållet en stund innan jag sa; 
"Hahahaha, ja kanske.. Men.. Tror du inte fisken blir mörkrädd?"
Julia; "Moahahaha, sluta jag har träningsvärk i magen!"
Jag; "Jaaa fast iofs, eftersom den är sockerfri så borde den inte få diabetes i alla fall.."
Julia; "Mahahaha"

Sådär sitter vi på kemilektionerna och har våra allvarliga diskussioner.. Men ack så trevligt det kan vara ibland - för det mesta =)

Vid ett annat tillfälle under samma kemilektion;
Jag; "Jo förresten, vi har ju biologiprov v.41"
Julia; "NÄÄÄE?"
Jag; "Jooo"
Julia; "På vadå?"
Ja; "Men jag vet inte riktigt.. Det enda jag kommer ihåg är det där hon gick igenom om att mossor försökar sig könligt."
Ju; "Jaha men jag har då inte varit på nån genomgång."
Ja; "Jaha.. Jag tror hon har haft två eller tre stycken och jag har nog varit.. I alla fall på två av dem kanske.. Jag kommer inte riktigt ihåg, men säkert var det nåt sånt.."
Brudarna med koll? Haha, kanske inte alltid. Men vi har ju kul i alla fall =)

Nu ska jag bläddra igenom sidorna om kristendom i religionsboken. Det är lika bra att börja i tid tror jag :P För det är ju faktiskt Berits prov det är tal om..
Näääh, nu fick jag ont i både ryggen och nacken.. Det här går ju inte för sig! Igår kväll hade det ju släppt alldeles helt och hållet - typ. Nåväl, får helt enkelt gå och vila en stund ;)

Tjabbalabbarullisnurr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback