Ojojoj ojojoj ojojojojojojojoj

Andra skolveckan avklarad. Jag vet inte riktigt hur det känns, för de där förbaaaannade schemaläggarna har inte ens fått in hälften av våra lektioner på schemat ännu. Ska det fortsätta såhär så blir det nog en sen student nästa år. Sådär någon gång i slutet på oktober (tidigast) yääähy. Jag ska ta studenten :)

Sitter ännu en gång och väntar på mat. Korvstroganoff this time. Suveränt :)
Imorgon bär det av till Luleå för att förhoppningsvis inhandla lite nya kläder och skor nu när.. Hösten/Vintern börjar smyga sig på. 

Har lite ångest samtidigt som jag sitter här för min gammelskrutt (;P) står och lagar föda och jag.. bara sitter här som en annan ovettig utböling och låtsas vara svårflörtad.. Haha nämen jag hittade inte riktigt rätt ord. Tralala :)
Jo åter till ämnet. Det ligger massor av gardiner (iaf ett par) på sovrumsgolvet(!?) och bara väntar på att få hängas upp. Vem är då den slöa jäveln som ligger på sängen och bara hånflinar åt dem då istället för att ta itu med problemet? Dum fråga.
Skulle även behöva plocka upp de tre ton kläder som hänger och slänger överallt där inne. Iofs har jag plockat bort säkert tio kilo mer kläder än det redan ligger där, fast det var flera dagar sedan. Måste skaffa mig lite att göra innan jag tar bort mig själv pga av självdestruktivt stressande?
Det behöver nämligen inte vara dem som springer omkring och har andan i halsen 24/7 som lider av den värsta stressen, utan de som bara ligger på soffan hela dagarna kan ha det mycket värre.
Hurdådå?
Jo för att de ligger och känner sig stressade pga deras alldeles för lilla(?) aktivitet. Ångesten kommer krypande och till slut orkar man inte med någonting. Man får ont i kroppen och bara ligger och hoppas att sakerna ska göras av sig själva. Tyvärr händer det alltför sällan att det blir så.
Pratar jag om mig själv? Another duuumb question :)

Nu är maten fääärdig, tjing :) Ha en fortsatt trevlig och lugn fredag.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, lugn blev det då om inte annat.. :) Hoppas du också hade trevligt. Hmmf, jag vill ha en Rosa telefon ju!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback