Stolt pluggis?

Glasögon har jag, det är bara hästsvansen som fattas.. Nämen faktiskt är jag riktigt nöjd över dagens prestationer.
Skoldagen har varit tyngre än någonsin (denna termin). Haft lektioner från kl 08:00-15:40. Inga hål eller längre raster, utan bara lektionstid mest hela tiden.
Efter hemkomsten där vid halv fem käkade jag, och sen började jag plugga till kristendomsprovet. Läste alla sidor jag hade kvar i boken, kollade film, plockade fram teoriboken än en gång - där jag idag har läst 40 sidor.
Slumrade lite till och från framför TVn tills klockan var just efter nio, då ringde telefonen och sedan dess har jag varit fullt sysselsatt med både det ena och det andra.

Idag är det tisdag, hihi.

Nu kom John Blund förbi, så det börjar vara dags att krypa i säng tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback