Tlöttis

Skoldagen har varit lååång. Vid ett-tiden började det bli tungt, men när vi satte igång att labba på sista lektionen (kl 14, kemi) så fick jag livsenergin tillbaka.
Jag och Julia teamade och vi var hur grymma som helst -Kryyymt, på labben. Resultaten stämde helt suveränt bra med tabellvärdena + att vi hann smita tjugo minuter tidigare tack vare vår effektivitet, kryyymt!

Nåväl, det är väl det bästa jag har lyckats åstadkomma idag. Är dock lite svart på händerna tack vare silverjonerna (och möjligtvis också kopparjonerna som min labbpartner lyckades dränka mig i), haha :P Tur att jag inte råkade doppa ansiktet, med tanke på att det är skolfoto imorgon.
Juuuust ja, det får jag inte glömma.. Ska i alla fall försöööka låta bli att ta på mig träningskläder när jag sticker till skolan tomorrow.

Vid halv fem-tiden steg jag in genom ytterdörren - äntligen hemma! Åt lite mat och sedan satte jag mig i rummet och började spela Guitar hero för mig själv. Det gick väl bra, men är så satans trött så jag har inte orkat med något annat än att sitta och knappra på den där guitarren :P
Kaffet är på gång så förhoppningsvis blir jag pigg så att jag kan börja (fortsätta) plugga till Religionsprovet.
En annan sak jag hade inplanerad idag (som jag har nästan varje dag) var den där springisturen som aldrig blir av.. Kanske borde dra mig i öronen och sticka ut och jogga, men det var ju det att man är så tlött. Man orkar inte utanför dörren så har ögonlocken slutits. Jaja, jag måste ju ta det lugnt innan vi börjar med vårat "liiillla" projektarbete. Måste ha så värdelösa värden som går ;)
Nääämen.. Måste faktiskt plugga och jag orkar verkligen inte gå ut nu.

Nu är kaffet färdigt - kaffe med dopp, myms ;]

"Kaffe med anka? Eller ja, det kanske stod kaka"
"Kaka och anka?"
"Ehrm, näää.. Kaffe och kaka"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback