Mophilitolli

Ta fram mobilen och gå in på kontakter.



Namn 7 - Anders Eriksson
Är han/hon kul? - Mjaaadå
Har du kramat personen? - Kan hända
Minnen med personen? - Inte många..


Namn 9 - Anna
Var träffades ni första gången? - På välkommaskooolan
Är personen viktigt för dig? - Hon är snäll hon:)


Namn 14 - Bella
Flicka eller Pojke? Flicka
Älskar du honom/henne? - Nää :P
Har du pratat med personen i telefon? - joo


Namn 15 - Björnti
Hur länge har ni känt varandra? - Närmare 100 år? :P
Har du kysst honom/henne? - nepp
Kan du berätta hemligheter för personen? - Njee, inte den första person jag vänder mig till.


Namn 16 - Brorsan
Är hon/han vacker? - Hmpf? Tjock :) 
Känner du honom/henne bra? - Joo det är ju min bror trots allt!
Är han/hon upptagen? - Jajjemen


Namn 20 - Daniel
Är ni släkt? - Nej
Hur är han/hon till sättet? - Snäll och glad
Känner du honom/henne bra? - Nä inte längre, men förr :)


Namn 22 - Davve
Har du sänt personen ett sms? - Jo
Är det en tjej? - Nä, eller jag vet inte? ;)
Går personen i samma skola? - joo :b


Namn 25 - Emilia
Hur gammal? - 19
Bor? - Niilivaara tror jag
Hatar du personen? - Nej


Namn 28 - Erkus
Har du besökt personen? - Näpp
Är han/hon trevlig? - Det är han!
Vad börjar hans/hennes namn med? - E


Namn 30 - Farsan
Har du kramat henne/honom? - Jo det har jag
Har du sett personen full? - jo, nån gång
Är personen äldre än du? - Om! Han fyller ju 60 ffs!


Namn 33 - Freddi
Är han/hon vacker? - vacker och vacker, men inte ful :)
Minne av personen? - Massor
Har du hennes/hans msn? - Tänk för att det har jag!


Namn 35 - Gehu
Står han/hon nära dig? - Nä, inte ens lite.
Har du kramat personen? - joo
Har du varit förtjust i honom/henne? - Näää


Namn 36 - G-M
Beskriv med ett ord? - Moster
Bor personen i huvudsstadsregionen? - Nope
Har du sett honom/henne i en dröm? - Joo det tror jag, kanske.. Eller jag vet inte.


Namn 39 - Hannisen
Första tanke: Sötis :P
När träffade du senast personen? - ...Två veckor sen 
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - Av henne , hah


Namn 43 - Ingela
Har du sett personen naken? Jo
Ge ett smeknamn: - Syrran
Flicka eller pojke? Flicka


Namn 45 - Ison
kramat personen? - Tror jag väl
kysst personen? - nää
sista bokstaven i namnet? - L


Namn 51 - Jokke
träffat personen? - jaadå
pratade med i telefon senast? - Vet inte. Nån vecka sen.
skickat sms till personen? - jopp


Namn 59 - Julia
när pratade du med han/henne senast - För nån timme sen
har du varit förtjust i honom/henne? - Jag är störtförtjust i henne =P
skickat sms till personen? joo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback