Random

1. Ta fram din mobil,

2. bläddra random i din inkorg,

3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,

4. gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
"Hej gumman. Visste du om att jag älskar dig?"

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Jag älskar dig"

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
"Gott nytt år"

Vilket sms blev du mest berörd av?
"Jag älskar dig så jävla mycket och jag känner mig riktigt jävla kär i dig :)"

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Hej jag har nytt mobilnummer ***-*******"

vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Jag älskar dig fast du är sur :)"

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"Några får den liggande... Några får den stående... Några får den framifrån och andra bakifrån. Några får den hemma och andra på jobbet... Men alla blir lika glada när de får sin första påskhälsning! GLAD PÅSK! Sänd denna påskkram till alla du tycker om. Annars kommer den elaka gubben och skiter i ditt påskägg."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback