Vad vet inte du, vad vet inte jag?

Är du i ett förhållande? - Jajjemen
Om inte, varför inte? - ..
Hur långt var ditt längsta förhållande? - Mit nuvarande är det längsta, hittills 8½ månad =)
Har du velat bli tillsammans med ditt /dina ex igen? - Nä jag vet inte..
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? - Vet faktiskt inte
Vad är DU mest för, förhållande eller strul? - Förhållande
Är du en player? - Nej..
Har du blivit dumpad? - Det har jag
Har du blivit sårad? - Joo
Har du dumpat någon? - Jaao
Om alla du varit tillsammans med skulle beskriva dig med 1 ord, vilket? - Störd? :)
Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? - En kille plockade upp en kondom ur byxfickan; "Oj, bäst före-datumet går ut om en halvtimme vi måste skynda oss"
Är du kär i någon nu? - Jaaa, har aldrig varit kärare =) 
Har du någon beundrare? - Jag vet inte alls.. :) 
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? - Finns bara ett ord; Tobba! 
Har du varit kär i flera samtidigt? - Nej, men varit inresserad av flera.
Har du sårat någon allvarligt? - Jooo, tyvärr :/
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? - Jobbig, eländig, enervarande.. ?
När du vill ha någon, vad gör du? - Tar tag i saken!
Bästa raggningsrepliken? - Haha, har nog aldrig dragit en raggningsreplik för någon och tycker bara det är töntigt att få såna, för det mesta. 
Hur skulle den perfekta dejten se ut? - Bara den perfekta personen är med så är det väl rätt redan då? :) 
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? - Tobba!
Vad tänder du på? - Min sambo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback