Nu är det inte långt kvar..

Baksmällan väntar bakom hörnet. Har vaknat för en timme sedan, är fortfarande onykter.. Omg, vilken kväll! Har just slängt i mig ett nudelpaket och ett gäng vätska (försöker verkligen göra allt för att hålla bakisen borta så länge det är möjligt). Nu kom hickan också.

Vad ska jag i övrigt säga om gårdagskvällen?!.. Det blev aningen mycket alkohol och man gjorde bort sig som vanligt. Men det är väl sånt som hör till? :)
Det var ganska kul, men inte vet jag om det var värt.. Eller värt var det väl, men ändå =P

Efter att jag hoppat ur taxin på gården... Eller vars faan var det jag hoppade av? Men då fick jag i alla fall inte upp dörren. Den var låst. Jag hade nyckel, men som att det hjälpte. Dörren var ändå låst.
Jag fick ett litet bryt, men det löste sig tillslut. När jag vaknade för en timme sedan stod dörren öppen (bokstavligt talat ÖPPEN!!) och nyckeln hängde på utsidan och dinglade. Fan vad nice. Säkert.

Jag vet inte riktigt, men kanske man skulle sova lite mer nu? Är faktiskt ett gäng sömnig, men risken finns att den elaka baksmällan kommer smyga sig på mig i sömnen. Nåväl, det är sånt man får leva med.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback