År 2007

Mitt 2007 har jag:

[x] varit full
[ ] varit i slagsmål
[ ] varit otrogen
[ ] blivit dumpad
[ ] dumpat någon
[x] kysst en främling
[x] haft sex med mer än en person
[x] skolkat
[ ] åkt polisbil
[ ] Blivit polisanmäld
[ ] snattat
[ ] däckat
[x] Rökt
[ ] Boffat
[ ] svimmat
[ ] haft ett one night stand
[ ] varit i mer än två förhållanden
[x] Insett att du verkligen uppskattar & älskar någon i din närhet
[x] badat naken
[ ] varit på en festival eller liknande
[x] fått nya vänner
[ ] förlorat en eller flera vänner
[x] piercat mig
[ ] kissat på mig
[ ] blottat mig
[ ] haft sex utomhus
[ ] tagit någons oskuld
[ ] tagit någon sorts drog
[ ] blivit räddad
[ ] försökt ta livet av mig
[x] Varit trött på livet
[ ] rymt hemifrån
[ ] smygit ut utan att mina föräldrar visste om det
[x] "torskat" med att vara full
[x] varit kär
[x] blivit slagen
[x] haft prov och inte pluggat till det
[ ] fått IG i ett ämne eller flera
[x] fått MVG i ett ämne eller flera
[x] haft ångest över något
[x] varit utomlands
[ ] blivit gravid
[x] Färgat håret
[ ] haft en/flera könssjukdom/ar
[x] flyttat hemifrån
[ ] badat i havet
[x] varit på en död fest
[x] tjänat pengar
[x] ätit skräpmat en vecka i sträck
[x] Varit i fruktansvärdt jobbiga situationer
[x] Blivit sårad
[x] Hatat någon som du egentligen älskar
[ ] avfyrat ett vapen
[ ] sett någon dö
[ ] flugit
[ ] spytt i en bar
[ ] ätit sushi
[x] åkt snowboard lr slalom
[x] somnat i skolan eller på jobbet
[ ] använt ett falskt id
[/] tittat på en solnedgång
[ ] varit med i en jordbävning
[ ] rört en orm
[ ] sovit under stjärnorna
[ ] kört av vägen
[x] ifrågasatt mitt hjärta
[ ] varit besatt av post-it lappar
[x] varit vilse
[ ] simmat i havet
[x] sjungit karaoke
[x] betalat för mat med bara mynt
[ ] fyllt på olja i bilen
[x] gjort upp eld på en strand
[/] förstört en fest
[ ] åkt rullskridskor
[ ] varit förlovad
[ ] hoppat från en bro
[x] stannat uppe hela natten
[ ] inte duschat på en vecka
[ ] legat på sjukhus
[ ] brutit ett ben
[x] skrattat så mycket att jag grät
[x] fuskat på ett prov
[ ] haft en Britney Spears-skiva
[ ] dansat på ett bord
[x] kört för fort
[x] varit alldeles för snäll
[ ] fjällvandrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback