hijo

tjejer, svarar ni inte på följande frågor.
kommer ni att få otur med ert utseende i 10 år framöver.

äger ett par vita string: ja
har mer än 5 bhar: joo
älskar killar som har magrutor: JAA =)
har färgat håret minst 3 gånger: ja
går inte ut utan smink: joo
har någon gång spelat klädpoker: hehe? ja jag har väl det..
har haft sex på en offentlig toalett: neej
du har någon gång föreställt dig själv ha sex med brad pitt: haha, jofan
du har hånglat med över 15 killar på en kväll: nänänä
du älskar att prata om sex och killar: Jag måste väl säga ja :)
har dåligt självförtroende: ja
älskar att få uppmärksamhet: Njeee
kysst en tjej: näää
strippat inför en folksamling: inte det!
tittat på en porrfilm: typ
du studerar ofta din kropp i speglen: har väl hänt ngn gång
älskar att shoppa underkläder: jooo =)
romantiska filmer är det bästa man kan se: nä men de är mysiga de också =)
du har solat solarium: jajjemen
du har haft sex med mer än 10 olika killar: näpp
du bär alltid läppglans: nej
du är nöjd med dina bröst: nej
Du har provat på droger: Näe

Kommentarer
Postat av: fanny rövdahl i malmberget, åk 8 myranskolan

hur många läser din blogg?
Man kan ju nästan mäta dig med Kenza - sveriges största bloggerska. :) Bravo

2008-03-29 @ 17:32:23
Postat av: FANNY LÖVDAHL

Innan jag skulle ha skrivit mitt eget namn med R! Undraar vem som har haft så roligt ?



(Har inte ens veta om blogg förän i år)

2008-11-02 @ 16:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback