Helt rätt!

Idag känns det helt jävla rätt att skriva ett inlägg. Det är dagen innan löning,  sitter bakis - på en onsdag, spelar poker och känner mig  SÅ GLAD!
Kan det bero på att jag just såg min lönespec och aldrig känt mig så nöjd över mina prestationer? :)
För ett ögonblick såg jag alla kläder, allt smink och diverse tillfredsställande ting flimra förbi i min prylgalna hjärna.

Sitter i byn hemma hos mor och far, ensam. De är bortresta några dagar - SÅ SKÖNT! Även fast jag inte bor här längre så finns det ingen plats som jag känner mig så lugn och harmonisk på som i detta vardagsrum, framför datorn.

Är inne på en och annan sida med helt underbara kläder, jag vill ha!! Men samtidigt känner jag mig snål.. För det finns så mycket man vill ha.. och sen finns det en del man verkligen vill spendera sina pengar på.

Pokern går uppåt och det verkar bli en till fylla ikväll. Eller i alla fall en öl eller två, bara för att slippa baksmällan.
Imorgon = jobb!

Nite

Kommentarer
Postat av: jojjo

hihi det låter ju helt underbart. vad var det för sida då?

Postat av: Julia

haha lugnt! Jag måste ju ta mig upp nångång ju. :D

2008-10-01 @ 18:41:00
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback